nem vagyok annyira buta talán

 2008.10.07. 23:18

Bocsi,h csak későn,de sűrű volt a mai nap. Miután itt végeztem, mentem Jo-hoz. Aztán gyorsan haza. Fürcsi, hajmosás. Vacsi. (Ma tonhal-napom volt. Ebédre konzervet ettem pirítóssal, vajjal és jó kis fr. sajttal. Aztán vacsira Jane tonhalszeleteket sütött, meg csinált hozzá rizst. De volt vmi cuccos a rizsen, szósz jellegű, és volt benne zöccség meg garnélarák is. hmmm!) Vacsi után gyorsan felöltöztem és mentem Midhurstbe. Tankoltam egy keveset, aztán Tesco-ztam, mert elfogyott a tej és Jane megkért,h ugorjak be. Persze nem bírtam megállni,h ne vegyek magamnak vmi nyalánkságot. Egy kis Kit-kat, egy kis diákcsemege... Jah, meg egy Evian (az ittenei árakhoz képest nem drága és most le is volt árazva).

Bementem a suli irodájába. Ott volt Tracy, Delphine (volt)tanára (hozzá ültünk be múlthéten órára), mondta,h fizessem be a tandíjat és akkor elmegyünk,h megcsináljam a teszteket. Ez tényleg csak 15 font volt. Szövegértés volt és magamról kellett írnom, volt pár kérdés. Nem volt nagy szám. Sőt, nagyon egyszerű volt. Rajtam kívül még két lány tesztelt. Elkezdőtött az óra, mire végeztem. Adott feledatot a többieknek,majd kijavította a tesztjeinket. Hozzám odajött,h nagyon jól sikerült a teszt és szerinte nekem túl könnyű lenne ez a csoport. Szeretnék átmenni esetleg a másik csopiba v maradnék? Itt voltak nagyon szimpi emberek (Delphine barátai),de az a lényeg,h megtanuljak angolul. Így a másik csop mellett döntöttem. A másik két lánytól csak azt kérdezte,h jó-e nekik itt. A másik lehetőségről szó sem volt. (Lehet,h azért mert csehek és Andi(Delph. egyik bnője) is az és ő is abban a csop.ban van. Mondjuk szerintem neki is könnyű már ez a szint.) Szünetben átkísért Tracy a másik csop.hoz. Hárman voltak és a tanár. Csacsogtak. Angolul. Mint a vízfolyás. Elég nagy a szintkülömbség a kettő között. Egy kissé megijedtem. Hát majd belejövök. Legalább lesz mit tanulnom a hétvégéimen.

Ma nem unatkoztam. Jó nap volt. Fárasztó. Ennek ellenére szívesen beülnék borozni a "csajaimmal" vhova... de...

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr17702121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása