18.

 2009.03.07. 10:49

de jó vkinek, aki még csak ma 18. én is kb annyinak érzem magam, esetleg 19nek. ;) szépen süt itt a nap. de mégis olyan jó lenne most otthon ünnepelni, este bulizni menni. de nekem más dolgom van. mert én már nem 18 vagyok és ideje lenne vmit letenni az asztalra. és egyre közeleg a vizsga napja. és annak ellenére,h mindenkinek azt mondom,h nem baj,ha csak közép fokú lesz, én azért jobban szeretném azt a felső fokot elérni. persze ettől nem változtatok semmin. nem fogok éjt nappallá téve tanulni, mert annak nincs értelme, h megint beforduljak. most nem vagyok se szomorú, se boldog. de tanulnom kell, gyakorolni kell, és ehelyett szívesebben lennék most a saját családommal.

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr21986905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

glappu 2009.03.07. 23:21:06

Veled vagyunk,-mennifog !
süti beállítások módosítása