tengerpart

 2009.03.08. 16:36

tegnap de olyan szépen sütött a napocs. de gyakoroltam. aztán elég időben befejeztem és gondoltam,h nem kellene itthon ülni. összecihelődtem, felöltöztem rétegesen, mert a szél fújt. épp akkkor értek haza jane-ék, amikor indultam. mondja,h mindenképp le kell mennem a tengerpartra, mert nagyon szép idő van. ők is ott voltak. a csajok még fürödtek is a tengerben. (normális???) van egy jó kis kávézó is és a fish & chips is jó. leírta, meg elmegyarázta,h merre kell menni. simán odataláltam. de sajna addigra már elbújt a nap. ettem egy fish & chipset a tengerparton. nagyon finom volt, tényleg, a hal is, meg a hasáb is, de inkább bent kellett volna. nagyon hideg szél fújt és nem is lehett leülni sem sehova. persze nem bírtam az egész adagot megenni, a krumpli fele ott maradt és nagyon tele lettem. aztán sétáltam kicsit a parton. itt nincsenek házak,meg üzletek. az az egy kis büfé van. a part homokos és hosszú. sokan sétáltak. persze nem egyedül. jah tul képp én sem egyedül voltam. velem volt a fiú, akinek nincs cipője. :D ez egy könyv. ez a címe is. janenél találtam. beleolvastam és megfogott. meg régebben egyszár már hallottam,h mondta vkinek,h ez nagyon jó könyv. és az az érdekes,h értem. :) nem minden egyes szót, de a nagyját. meg,h mi történik. van, amit meg ki lehet következtetni. szóval a séta után visszamentem a kv-zóba, kértem egy kv-t és olvastam. nagyon át voltam fázva. már a fejem is kezdett fájni a széltől. de a kv kiscit helyre tett. beültem a sarokba. üvegfal volt, így láttam a tengert. világos volt. olvasgattam. aztán ittam még egy forró csokit is. a könyv egyébként nem túl vidám, de biztos vagyok benne,h szép történet.

(vannak képek is!)

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr93989517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása