márc. 15.

 2009.03.15. 20:43

nagyon szép időnk volt a hétvégén. sajnos nem tudtam nagyon kihasználni. de ma du, mikor hazaértem spinningről, gondoltam egyet és kint ebédeltem. hatalmas szendvicset ettem. minden volt benne. :) nem volt itthon még mindig senki. nyugalom volt. melegen sütött a nap és a kerti asztal szélárnyékban is van. így még kint maradtam olvasni. trikóban. vasárnap volt. igazi. nagyon élveztem. csak ültem ott és néztem a zöldellő tájat. aztán kicsit még a függőágyba is befeküdtem. és csináltam pár képet is. (már fennt vannak.)

nálam ilyen nyugalomban telt a nemzeti ünnep, ellenben a honban, hol a nemzet él...

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr221004295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása