miért is ne?!

 2009.04.01. 17:42

hát persze,h most kezdene beindulni a társasági életem itt. jöttek megint a csoportunkba. jött egy magyar pár is. tegnap kocsmázni is voltunk. többen is. tök jót dumáltunk, angolul. de azért nem vagyok szomorú,h haza kell mennem, csak sajnálom,h ez nem előbb alakult.

jajj, mindjárt vizsga. ma egyáltalán nem is gyakoroltam. nincs már kedvem. de máshoz se. kitakarítottam az irodát, meg összepakoltam a gyerekszobában. voltam futni. spinningre akartam menni,de ma fél 9től lenne. most szilvát eszegetek.  csak legyek már túl rajta!

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr481040168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása