2008.10.11. 10:43

Ködös-napos a mai reggel. Nem tudtam sokáig aludni,pedig csend volt. 8kor ugyanúgy felkeltem, mintha dolgoznom kellene. Gondoltam, lemegyek kv-zni, reggelizni, amíg a többiek lustiznak. De a konyhában ott talátam a Mike egyik barátját. Szentem itt aludhatott, mert vmi olyasmiről gagyogott,h buli volt tegnap és sokat itt. Jane és Mike is ott volt, én maradtam a csajokkal. Szóval épp reggelit készített magának. Nem volt kedvem ott maradni. Váltottunk pár szót, amíg megittam a kv-mat,aztán visszajöttem a szobámba.

Holly kopogtatott. Levelem jött. Küldték a bankkártyámat. Holly mindjárt megkérdezte,h az övé lehet-e, amikor meglátta rajta a fekete lovat. A levélből azt sikerült kivennem,h majd pár nap múlva küldik a PIN-t hozzá, ugyanis most csak a kártyát kaptam meg.

Asszem ma kiruccanok Haslemere-be. Uszi és szoli. Vagy csak egyik. Azóta még nem voltam ott,h Delphine megmutatta. Lehet,h már nem fogom megtalálni. Mindegy. Nem akarok itthon ülni. Max. autókázok egy jót.

De előbb reggelizek....

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr81708284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása