ahhh

 2008.12.03. 20:59

Asszem most már nagyon beteg a ronda kavics. (azaz tönkre ment az autóm) Nem kicsit. Nagyon. Ilyet még nem pipáltam. Nagyon dúrva volt. Mindenhol füstölt. De nagyon féltem, mert nem volt fűtés se. Bepárásodtam. Nyomta be a füstöt. A letekert ablakon is az jött be. Átfagytam. Nem láttam ki az ablakon. Vészvillogóval jöttem haza. Talán most már megcsináltatják. (Eddig még csak 3szor szóltam, h szerintem rossz, meg h nem nem indul.)

London. Turizm. No party. Mind the gap! Look right!

Nem volt éjszakázás. Ennek ellenére elég szükösen fértünk bele aza időbe. Talán, ha reggelente még korábban reggelizünk. Csak akk meg vki biztos du már nyühögött volna,h fáradt. Jó volt ez így! Nagyon sokat nevettünk. IQ barkóbáztunk. Rengeteget utaztunk. Eléggé kint laktunk. Maga a szoba szép volt, meg tiszta. Csak kicsi. De ilyenre nem is kell nagyobb. :D Csak aludni mentünk haza. Reggel jól bekajáltunk, mert az benne volt az árban. Napközben meg szinte nem is ettünk. (Evvel is spóroltunk időt.) Még leső este megnéztük a Towel-t meg a hidat. Szombaton modern kiállításon voltunk. Elsétáltunk a Buckingam palotához, ami egyáltalán nem is olyan, mint amilyennek képzeltük. Aztán Oxford street, shoppingolás. (Már aki, mert én nem vettem semmit.) Este meg beültünk egy pub-ba. De csak 2-2 sörre. Mondjuk ki is dobtak minket, mert hamar zárnak. Vasárnap meg a Természet-tud. Múzeumban voltunk. Hatalmas. Legalább egy nap kellene megnézni. Mi csak két termet láttunk és kb. 40 van. Aztán meg London Dungeon*. Jah, előtte vonatjegyet kunyeráltunk, ugyanis volt egy akció, miszerint ha vonattal jössz Londonba, akk csomó helyre egy jegy árán ketten bemehetnek. De ehhez kellett nekünk 4 jegy. Nagyon cuki néni volt, felnyitotta az automatát, amiben a használt jegyek voltak, és keresett nekünk valót. Így olcsóbban bejutottunk. Ezután nekem meg kellett indulnom, mert vissza kellett mennem a szállodába is a csomagomért. A vonaton meg sírtam. Miért ne? Angol vonaton még nem sírtam.

Az igazat bevallva kicsit magam alá estem megint. De már ott. Mert nem tom, h mi lesz velem ezután. Mit fogok csinálni? Hol fogok tanulni? A másik meg,h nem tom tom elfogadni magam... és h meglegyen az ördögi kör, miben lelem az egyetlen kis örömöm? nah, persze,h az evésben.

De ne szomorkodjunk! Mindjárt itt a Karácsony!!! (Én meg nem tom,h kinek mit ajándékozzak. Annyi mindent kellene vinnem innen. Ruhát lehet,h nem is viszek haza. :)

 

*A népszerű, 1976-ban nyílt múzeum a középkor kínzási módszereit, és katasztrófáit (járványok, tűzvészek) mutatja be. Itt megélhető a középkor véres, és hátborzongató hangulata, gyakorlatilag ide belépve a látogatók egy interaktív showba csöppennek. A London Dungeon meglátogatásakor egy 1-1,5 órás "túrát" kell elképzelni, ahol különböző termeken áthaladva izgalmas kalandokba keverednek az érdeklődők. Élő színészek, speciális effektusok, képi, és hanghatások, szagok, valamint játékok járulnak hozzá, hogy (elsősorban) a gyermekek, és a fiatalok igen jól szórakozzanak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr7802308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása