oh-ho-hoo

 2009.02.16. 14:56

az almaecet meghozta hatását. sőt! lehet,h nem találomra kellene a pohár aljába löttyintenem, hanem tényleg csak egy evőkanálnyit??? ezentúl kimérem! jah, amikor tegnap vacsi előtt levittem az üveg alamecetet, kérdeztem Jane-től,h otthagyhatom-e a szekrényben. nézett furán,h mit hozok. "jajj, ez nem ivásra van!" azt gondolta,h mivel apple CIDER vinegar van ráírva, én azt hiszem,h ez cider (sör)??? mondtam,h tom de ebből iszok keveset egy kis vízzel a gyomrom miatt. nah, egyből mindketten jöttek,h RENNIE!!! meg még vmit ajánlottak, és h van itthon, fogjak belőle nyugodtan. oké, köszi! DE NEKEM AZ APUKÁM AZT MONDTA,H EZ JÓ! nah,jó ezt nem mondtam és kivételesen most nem apa állt elő evvel az almaecet dologgal. annyit mondtam csak,h ez még nagyon sok mindenre jó...

mást is tanultam. az egy személyes majonézes krumplisalátába nem kell egy fej hagyma, mégha lila, akk se. uhh nagggyon dúúúrva lett. a fele után kipirgáltam az összes maradék hagymát belőle. de így is érzem,h túl sok volt. majd legközelebb... még soha nem csináltam ilyet, honnan kellett volna tudnom?!

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr79946562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

glappu 2009.02.16. 17:56:07

A mértékletesség igen fontos erény !- Gyermekem !(De ezt te már naon jól tutod ! ) Glapu
süti beállítások módosítása