Van angol mobilszámom!

 2008.10.04. 19:33

Vettem ma egy angliai számot! Ennek ellenére fogom használni a régit is, úh küldhettek néha sms-t, mert az uannyi, mintha otthon lennék. ;) DE akit érdekel ez a mostani: +44594064632

Gyakoroltam a vezetést. Kellemest a hasznossal! Elmentem Chichesterbe kocsival. :) Tök jó volt. Bár néha elég necces ezeken a szűk utakon. Szóval kb. fél óra alatt leértem Chichesterbe. Megkerestem a sulit és elnéztem a Tescoba is. Vettem ezt-azt. És Evian ásványvizet ittam. (Ha vki nem tudná, Mo-n asszem az a legdrágább.) Tulképpen takarítós ruhát kerestem,de nem találtam. Meg meleg mamusz-papucsot itthonra. Nem bírok egyfolytában cipőben lenni és csak tangapapucsot hoztam, abban meg fázik a lábam. Határidőnaplót is szerettem volna,de az sem volt. Jó ez a tesco,de... Kinéztem még itthon a netem,h melyik a legkedvezőbb szolgáltató számomra és hogy hol van üzletük. A Tesconál volt térkép azon megkerestem,de ugye az nem jelöli,h melyik utca egyirányú és hol lehet parkolni. Elindultam érzésre. Keringtem a városban össze vissza. Már majdnem feladtam, amikor hogy-hogynem ott-találtam magam a keresett utcánál. Hely is volt parkolni, igaz,h csomót tolattam vissza az egyirányú utcában,de a lényeg,h sikerült. A következő akadály a parkolókártya vétele volt. Ki volt írva,h vhol a közelben van vmi bolt, egy jel jelzi,h ott lehet venni 15perces parkolójegyet. Oké,de addig hagyjam ott az autót. Delphine figyelmeztett,h vigyázzak, mert itt súlyosan büntetnek. Épp jött arra egy nő, hát megkérdeztem. Elmondta ugyanazt, ami ki volt írva. Aztán ment tova a kocsijához. Összeszedtem a cókmókom,h elinduljak, mire visszajött a nő és hozott négy parkolókártyát. (Mindegyik 15perces.) 10perc híján kaptam tőle egy órányi parkolást. Nah, aztán keressük meg a mobilüzletet. Megtaláltam. Amikor mondtam az eladósrácnak,h sim kártyát szeretnék, egyből tudta,h a "te országod" kedvezményt szeretném igénybe venni. :) A homlokomra van írva,h külföldi vagyok. De nagyon készséges volt. Aztán sem időm nem maradt nézelődni, sem azt idő nem volt túl jó. Hazajöttem.

Delphine ma hazament Franciaországba. Du Mike segített átcuccolni Delphine szobájából az enyémbe. Most már egész otthonos. Van komódom, fotelem, tv-m dvdlejátszóval, villanyradiátorom, ládám a cipőimnek... és az ágyat is kicsréltük a rugós matrac maradt,de legalább maga az ágy nem az. Így talán még szebbeket fogok álmodni...

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr53696268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása