drága tanulmányok!

 2008.10.06. 19:56

Ez sajnos nem a tanulmányoknak szóló levél megszólítás része. Tényleg very expensive órákra fogok járni. Reggeli után kicsit összekaptam a konyhát, aztán lementem Chichesterbe beiratkozni. Ki kellett töltenem egy tesztet, 100 nyelvtani feladat. Tipp-mix jellegű. Aztán egy fogalmazás (3 megadott címből lehetett választani). Én a levélírást választottam. Az itteni élményeimről kellett rövid beszámolót írni. Aztán ki is javították hamar. Úgy láttam,h a tesztben 60 jó válaszom volt. Szentem az nem olyan rossz. (Bár nem láttam rajta javítást vagy pipálást sehol; mindegy.) A lényeg,h megkérdezték,h mit szeretnék tanulni. Nyelvtan vagy beszédet. Inkább a beszédet! Egyelőre. Aztán majd ha már faján karattyolok, jöhet a nyelvtan. :) Oké. Hétfőn és szerdán du vannak az óráim 1.30-4.15ig. Kaptam egy kitöltendő formanyomtatványt,h avval menjek le a titkárságra. Elég sokan voltak,de kivártam a soromat. Amíg várakoztam megnéztem,h mit firkantott rá korábban a csaj,aki javított meg informált stb. Azt hittem nem jól látok. £95? De mi az a firka a 9-es előtt. Az egy 1-es? Igen. Az egy 1-es. Akkor ez £195. 195 font??? Az majdnem 60'000 ft. Aztán amikor sorrakerültem megkérdeztem a nőt,aki fogadott,h milyen hosszú ez a kurzus. 10 hét. Ejha! Jól elkérik a tandíjat. Vagy csak én vagyok sóher sváb? :) MIndegy. Kifizettem. Pedig Delphine vmi olyasmit mondott nekem korábban,h kb. £70. Ez most több. Kínáncsi vagyok hnap mennyit kell fizetnem Midhurstben... Jah, és akkor mindemellett fizessek még a parkolásért. Delphine azt mondta,h ingyen van a parkolás, csak ki kell váltani egy parkolókártyát a kocsihoz. Ki is váltottam. De akkor a hölgy elkezdett gagyarászni vmiről. Nem étem. Megint elmondja. Még mindig nem étem. Mire harmadszor is elmondta felfogta a kis agyam,h jól értettem elsőre is és másodszorra is: a parkolókártya mellé kell venni minden nap(ha megyek) parkolójegyet is. Hát nagyszerű!

Aztán kissé magamon kívül vezettem haza,de nem történt semmi. Kezdek belejönni ebbe a balozásba.

Már elmúlt dél, mire hazaértem, úh gyorsan ittam egy kv-t ettem pár falat kekszet és nekiláttam a napi teendőknek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr35700026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása