Garnéla!!!!

 2008.10.12. 12:01

Tegnap este vendégeink voltak. Az egyikük nem eszik húst, úh tengeri kaja volt. Garnélarákok (nem az az apró fajta) vmi nagyon finom szósszal, aztán meg halszeletek sült zöccségekkel. Még soha nem ettem így rákot. Gyorsan el kellett lesnem,h kell megpucolni. HMMMM! Nagyon finom. (Maradt belőle, ettem ma is.) Kicsit macerás enni,de szentem van ennél nehezebben pucolható tengeri kütyü is. Jah,ittunk vmi ibizai rövidet is meg boroztunk. Beszélgettünk. Jane nagyon aranyos volt. Sok mindent elmagyarázott úgy,h én is értsem. Nagyon jó este volt.

A mai nap nem ígérkezik olyan szépnek,mint a tegnapi. Iszonytos köd van. Itthon fogok punnyadni egész nap...

... kitisztult. Szinte egész nap egyedül voltam itthon. Valóban punnyadtam. Még jó,h ebédre ettem a garnélából, mert vacsira már nem volt. Nem tom,h mikor szívodott fel a hűtőből.

Nagyon szép idő volt du,úh kiültem az udvari asztalhoz. Angoloztam egy kicsit, msn-eztem a szülőimmel. Aztán megnéztema az Arany Iránytűt. Természetesen angolul. Jó,h be lehet állítani,h felirat is legyen. Így könnyebben megértem. Látom és hallom.

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr69709638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása