1 fonttal kevesebb

 2008.10.16. 19:47

Mike-os napom volt ma. Délelőtt az itthoni Mike irodáját takarítottam ki, du meg a másiknál voltam. Megkért,h az ablakpárkányokat is poroljam le,de a lenti fürdővel nem kell semmit csinálnom,mert azt jó. Nah, most a jótól nagyon messze volt. Mindegy, nem nyúltam hozzá. Az ablakpárkányokat letakarítottam, a díszeket leporolgattam. Apropó por: rettenes por volt most is. Hát igen, ő a városban lakik, utcafronton. Mondta,h megint elmegy,de a kulcsot és a pénzt, az asztalon hagyja. Csak 13 font volt a kulcs alatt. Hmm! Biztos a múltkori miatt. Megcsináltam mindent, még el is mosogattam.

Jah, még múltkor "beszélgettünk" Jane-nel,h amikor elkezdtünk emilezni, örült neki,h értettem amit ő írt és rendesen válaszoltam. Biztos benne,h 3 hónap alatt nagyon sokat fogok fejlődni,mert most is megyeget. Bezzeg Delphinnel az első 3 hónapban csak franciául beszélgettek. Mi van??? Nem tudott annyira sem angolul,mint én? Igaz,h elég dúrva akcentussal,de folyékonyan beszélt angolul,amikor hazament. Hallottam. Ezek jó kilátások...

Megbeszéltem Jane-ékkel a londoni utat. Örült neki. Beírtam a családi esemény-naptárba, nehogy feledésbe merüljön. Már csak a szállást kell lefoglalnom. Nem lesz túl olcsó, pedig csak 2 és fél *-os,de ki kell fizetni egy egész szobát. Ha 3-an aludnánk benne akkor is ennyi lenne. (De a csajok már lefoglalták,mert nekik így a repcsijeggyel jó jött ki.) Nem tom,h itt csak ebben v az összes hotelben így működik-e ez. Mindegy! Az a lényeg,h együtt legyünk. És ha esetleg vmi véletlen folytán a NAGY Ő-vel is összefutnék, nem kellene az este végén hazaküldenem. ;)

Eddig szentem minden éjjel álmodtam, mióta itt vagyok. Ha nem felejtem el, ezentúl felírogatom őket. Érdekesek! Egyébként nem tom,h azért van-e,mert nem alszok jól és mélyen, vagy olyan sokat alszok,h több periódus is van, amiben álmodhatok.

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr16717600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása