ez az én formám

 2009.03.12. 23:20

nem megyünk szombaton kirándulni. :( nem tud jönni a csaj. babysittelésre hivatkozik,de szerintem más van a dologban, mert jövő hétvége sem jó...

alig láttam vmit ebből az országból. mindenképp szeretnék elmenni brightonban,de egyedül...?

azért nem fogok rossz szájízzel visszagondolni erre az időre. igaz,h sokat szomorkodtam, sírtam, de van ezért egy két dolog,amit szeretek itt. pl. csomó jó dolgot lehet venni,amit otthon nem. ruhákat, szépségápolási cuccokat, finom készételeket és sokféle alapanyagot, starbucks kávét! és mind nagyon jó minőségű dolog. mert itt van. és fontos. nah, és persze a spinning is hiányozni fog. ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr35999178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása