uncsi

 2008.10.18. 14:11

Asszem a Mami is csatlakozott az aktív internethasználókhoz. :)

Rájöttem,h itt azért esik jól a maradék kaja, mert újak az ízek. Csodálkoztam rajta,h mitől van,h szívesen megeszem a mardékot. Otthon csak akkor volt ilyen,h a vmit nagyon szerettem. Persze,ami nem ízlik annyira, azt itt sem eszem meg. Egyébként ma megint bélpoklos vagyok. Talán az unalom miatt.

Süt a nap, jó idő van. De nincs kedvem semmihez. Kellene tanulnom, ill. házit írnom,de ahhoz sincs kedvem. Untalan vagyok. Meg antiszociális. Nem kell megijedni, nincs rossz kedvem.

Ezeket a gyereket nem tanították meg arra,h a sáros csizma nem kompatibilis a padlószőnyeggel?! Ma szombat van,viszont ezt muszáj volt eltüntetnem... Feljöttek az én emeletemre; van itt nekek a lépcsőfordulóban egy könyvespolcuk, meg hozzám is benéztek. De előtte kint trappoltak a nyirkos-sáros udvaron! AHHH!

Angoloztam kicsit. Ettem gyümit. Internetezgetek.

Néha elbújik a nap, nem lett volna jó ma kirándulni. Talán hnap. Szívesen megnézném a kikötőt. Chichestertől elvileg nincs túl messze. És még meg sem kóstoltam az angolok nemzeti eledelét a fish and chips-et. Ez vmi sült/rántott hal és sült krumpli. Kíváncsi vagyok...

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr72719540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása