de hova lett a pénzem

 2008.10.24. 21:34

Kaptam ma egy levelet az itteni bankomtól. Megörültem neki,h végre láthatom, menni pénzem van. Aztán a felbontása után lebiggyedt a szám rendesen. Nem számlázási egyenleg volt,hanem egy értesítő,h túlléptem a keretem és van 10 font minuszom. Nem tudtam, mire véljem. Hiszen eleve 120-szal indultam. Az el is ment a szállás-foglalással (akkorra, amikor a barátnéim gyünnek). Előtte vettem egy nacit, és tegnapelőtt tankoltam. Nem lehetek min-ban,ha kapok heti 60-at! Nem volt itthon Jane,h megkérdezzem. Aztán tanakodtunk anyával és rájöttünk,h az lehet,h nem került rá a 120 font óta semmi. Először megvettem a gatyát, akkor maradt. Aztán a szállás 120 volt, így kerültem min.-ba. A tankolás meg még nem történt meg akkor,amikor a levelet írták. Du kérdezem Jane-t,h mi lehet. Nem értette ő sem. Mondta,h menjek be a bankba megkérdezni v. ha nincs időm, akk egy automatánál kérjem le az egyenlegemet. De majd megkérdezi Mike-ot,h ... (nem értettem)... hagyjam ott a levelet. Teszek-veszek a konyhában, bejön Mike. Hollya mutatott neki vmit, azt nézte. Aztán látom,h észreveszi a levelet az asztalon. Nagyon sandán olvassa, majd megfogja és szó nélkül kimegy az irodájába. Ahhha! Szóval ő a hibás! Ezért nem az asztalon találtam meg reggel a levelet,hanem a bejárati ajtó melletti pulton. Furcsáltam is akkor,de ilyenre nem is gondoltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr44730364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása