kicsit lemaradtam itten

 2009.03.01. 10:32

betegeskedtem. rögtön, mikor lelkileg jól voltam, kitört rajtam vmi nyavaja. még nem teljesen múlt el, de már talán nem sok van vissza. nagyon fájt a hasam, nem kívántam enni. a torkom is fájt. gyenge voltam. így nem mentem suliba, lemondtam egy du-i munkát és pihentem sokat. most már csak a torkom és az orrom rendetlenkedik.

csütörtök este a gyengeség ellenére elmentünk Tirza-val- a holland au-pairrel- chichesterbe. vacsizni akartunk. végig sétáltuk a belváros utcáit és végül egy pizza expressbe ültünk be. az mondjuk lett volna itt midhurstben is, de nem baj. ez szebb volt. egyébként ez egy étterem lánc, de beülős. én nem vagyok oda a pizzájukért, de most úgysem sokat bírtam belőle enni. ;) beszélgettünk sokat. néha mondjuk az étteremzaj miatt nem hallottam rendesen,amit mondott, néha viszont nem is értettem. bólogattam rendesen... :D

úgy néz ki,h megvan az utódom. ma jön vizitre. egy magyar csaj, de már május óta itt van angliában. nem tok róla mást, majd ebédkor kiderül.

ma csúcs forgalom lesz, mert vacsira is jönnek vendégek. jane szülei, tesója és a felesége(?). leszünk ma páran...

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr4972984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

glappu 2009.03.02. 12:50:44

Má nem sok van vissza,hazagyüssz,oszt möggyógyúsz teljesen,
-mögmontam ! Glapu
süti beállítások módosítása