megérkezett a tél

 2008.10.29. 00:33

Kinyíltak a jégvirágok reggelre! Nagyon szépek voltak. Az egyetlen baj csak az volt velük,h tudtam nagyon hideg van kinn.

Asszem talán rendeződik a banki ügyem, bár ma kaptam megint levelet. Gondolom a tankolás miatt. Elvileg Mike pénteken tett rá pénzt. Majd kiderül...

Nehéz napom volt ma. Eygedül voltam itthon a gyerekekkel. Hűűűűűű! Kivitték a rőzsémet. Főleg Holly. Elviselhetetlen kis fruska. Szóval lefáradtam, pedig a háztartással nem is haladtam.

Jo-tól kellett megtudnom,h miért is kellett felhúznom még ágyneműt, miért van új vendégágy. Hnap vendégek jönnek. Gyerekekkel. És maradnak pár napot! Ezt azért mondhatta volna Jane. Asszem a hétvégémet passzív pihenéssel töltöm majd!

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr36737767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása