Bonfire night

 2008.11.05. 19:44

azaz Guy Fawkes Night van ma. Megint tüzijátékok vannak mindenfelé. Mindenki megy partyzni. Jane-ék moziba. Az új Bond filmre. Tehát nekem babysitting van. Meg hnap is. Így nem tok elmenni a színjátszós cuccra.

Egyébként nem küldtek semmi tájékoztatót, így írtam hétvégén a szervező csajnak. Nem reagált. Ma kérdezte Patrick- a jófej tanár, akivel elmentünk erre a bemutatóra- kérdezte,h mi újság a színjátszással? MOndtam neki, h mi a helyzet. Erre szünetben mondta,h menjek vele, segít intézni vmit. Aztán nem pont órája volt az illetőnek,akivel beszélni akart. Mondta,h elmegy kv-zni, aztán próbál vmit tenni. Úgy jött vissza,h hozott egy papírt,h mi mikor hol lesz. Annyira aranyos, de tényleg! Itthon kérdezem Jane-t,h kellek-e hnap este? (Akk még csak a ma estéről tudtam.) De mivel nem leszek 7végén, most kellek neki. Ez van. Írta a szervező csajnak,h mi a helyzet és ha lehet,akk jövő héten megyek.

Olyan vagyok ma mint az idő. Nagyon nyomott, szürke. Nem volt kedvem usziba se menni. Meg aztán az is eszembe jutott,h nem is tok igazándiból elmenni, mert haza kell érnem időben...

punny...

(de nincs baj, nem kell parázni ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr47752725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása