túlestem az első steakemen

 2009.01.17. 20:46

Fél 7kor értem haza. Spinningelni voltam. Jó éhes lettem. Hatásosabb az edzés,h nem eszel utána esetleg zöldséget, ált meg tom állni. De most gondoltam,h eszek vmit ha hazaérek. Ha van félretéve nekem vacsi azt, ha nincs, vmit. Jó illatok voltak a házban, amikor beléptem. Nyoma nem volt,h a gyerekek ettek volna. (Már kb. 11 körül leléptek Jane-nel vmi szülinapozásra.) Gondoltam,h ők ott ettek és most a felnőttek vacsija készül. Nah, sebaj, megfürödök és aztán kerítek vmit. Még mezté flangáltam a szobámban, amikor hallom lentról, mintha azt mondaná Jane a lányoknak, szóljanak nekem, mert vacsi. Lábdobogás. Holly nyit be. Vacsi. Jah, ha felöltöztél. Gyorsan magamrakaptam a legközelebbi ruhát. 5 teríték volt az asztalon. Steak.  Tepsis krumpli. Párolt káposzta-ami nem olyan,mint nálunk, főleg,h ez inkább főtt, de éppenhogy, sötét zöld és csak tépkedve van. Mike megkínált borral is. Fehéret vagy vöröset? Vöröset! Finom volt, nagyon. Bordeaux-i 2005-ös, de nem hiszem,h drágább kategóriás lett volna, mint a többi, amit szoktak iszogatni. És a steak sem rossz. Rózsaszín volt a közepe, igencsak. Sokáig kellett rágnom, mégsem keltett nyers hatást. Maradi vagyok vagy sem, ha legközelebb steaket fogok enni és rákérdeznek, inkább jól átsütve kérem. Aztán sárga dinnye volt. Kezdem megszeretni. Persze egyelőre csak a kissé zöldet, aminek nem olyan intenzív az íze. :D

Ma egy családias napunk volt a Fletcher családdal. Ugyanis a reggelit közöen fogyaztottuk el. Pont egyszerre értünk le a konyhába. Jane elkezdte a rántottát sütni én meg kv-t csináltam magamnak. És egyszercsak megkérdezte,h kérek-e én is. Kértem. Reggeli közben beszélgettünk is. Jah, vacsi közben is.  Mondta,h megadta az emilemet egy francia csajnak,aki érdeklődött, nem baj-e. Tudja,h illett volna előbb engem kérdezni, de így alakult. Nembaj- mondtam. Így én is előhozakodtam a kérésemmel,h mikor mennék haza, ill Londonba. Aztán elrohant lóná, mert elfelejtette az ő reggeliét. Közben elpakoltam, mosogattam. Mire végeztem, épp hazaért. Megköszönte. Én meg mondtam,h ez az én köszim volt a reggeliért. :D

Holnap fogok találkozni a magyar csajjal. Nem sok kedvem van hozzá. Felhívott,h mi a progim hétvégére. Nem akartam bunkó lenni. Mivel ő nem tud vezetni, én megyek hozzá. Majd óvatosan utalok rá,h erre nekem nem van sok időm, vagy ha találkozunk tényleg próbáljuk minimálisra korlátozni a magyart és helyezzük előnybe az angolt.

Tanultam is ám... hnap is fogok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr55884168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása