Nem nekem való a mogyoró krém

 2008.10.05. 12:50

Megkóstoltam az igazi mogyorókrémet. Az nem nutella. CSak mogyoró. Sajnos én nem tom olyan élvezettel fogyasztani,mint Brad Pitt a "Ha eljön Joe Black" című egyik kedvenc filmemben. :( Se nem édes, se nem sós. Natur mogyi íze van. Lehet,h ha nem sós vajra kentem volna jobb lenne,de itthon csak sós vaj és margarin van. Hogy miért, nem tom. Viszont a narancslekvárt még mindig szeretem. Hmmm!

Csináltam képnézegetési lehetőséget is. MAjd töltök fel képeket! picasaweb.google.hu/kraftani   

A skypon pedig "kraftanima" a nevem,ha vkit érdekel.

Ma unatkozós napom van. Szar az idő. Nincs kedvem semmihez.Megnéztem a Harry Pottert. (Multkor nem.) Megírtam az angol házit. Punnyi vagyok.

Jane kérdezte reggel,h itthon ebédelek-e, mert ők..... Nem értettem pontosan. Aztán dél körül csend lett a házban,úh gondolom azt mondta reggel,h ők hol szoktak enni. Úh egyedül kajáltam egy kis tegnapi maradékot. Kellett rá egy kis paradicsom szószt tenni és tök jó lett. Puding is maradt, ill. süti. Ők hívják pudingnak. Aztán most nem tom,mi van. Csend. Mike itthon van,de a nőneműeket nem láttam. Pedig az összes autó itthon van. Vacsira bizti előkerülnek,mert Jane már előkészítette a zöldségeket. Ha nem tésztakaja volt, eddig mindig kaptunk zöldségköretet is. Jójez! Egészséges.

Asszem lovagolni voltak,mert most értek vissza és lányok egyből fürdeni mentek. Vagy veszekedni? Folyik a víz,de ők 1000szer hangosabbak. Daisy egy kicsit hisztis. Abban a korban van. Szóval vége a nyugalomnak. Nem baj, úgyis nagyon unatkoztam.

Lassan szentem vmelyikük felszalad,h szóljon: vacsiidő. Aztán talán kapok egy kis nyelvleckét. Reggel még úgy volt...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr77697127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katicka 2008.10.06. 18:37:46

a mogyivajból isteni muffint lehet csinálni. én abból szoktam enni, amit anikó hozott amerikából, és nekem nagyon ízlik.:)
kérjem el a receptet neked? főzicskézni nem szoktál?
örülök, hogy jobban vagy!
puß!

mosolypötty 2008.10.07. 22:54:01

Elkérhetnéd a receptet. Még nem főzőcskéztem, mert annyira még nem szoktam meg,h én is itt lakom és nekem is mindent lehet használni. Majd...
süti beállítások módosítása