2008.10.11. 18:00

Jól bereggeliztem, összeszedtem a cókmókjaimat, megtankoltam és nekivágtam az útnak. Egy kis ideig kavarogtam a városban mire végül megtaláltam az uszit. Nem túl nagy. :( Kicsi a medence (25m). Ráadásul az egyik fele csak 1m mély. Nem túl jó. Sok a gyerek, és csak 4 pálya van,mert a medence egyik fele van csak felosztva,h a mésikban tudjanak játszani a lurkók. Nincs konektor se, csak az ottani fizetős hajszárítót lehet használni. Nem vészes az ára, csak nem szeretem azokat a hajszárítókat. Aztán megettem a kis szendómat, amit még itthon készítettem, aztán gondoltam, megkeresem a másik fitnesz stúdiót,ahol van szoli. Már nagyon hiányzik. Sajna hiába keringtem a városban nem találtam.

Midhurstben megálltam. Gondoltam, korán van még hazamenni és az idő is csodálatos, hát sétálgatok. (Csináltam pár fotót is. Már fent vannak.) Tényleg nagyon szép idő volt ma. Rövidujjú volt rajtam,de harisnya se kellett volna rövidgatya alá. Így megnéztem a Cowdray parkot. Igaz, csak kívülről. Egyrészt, mert nem akartam belépőt fizetni és annyira nem jó egyedül lenni ilyen helyeken. Szóval csak sétafikáltam az egykori Tudor rezidencia körül. (Mert ha jól tudom, az övék volt.)

Aztán hazajöttem és most semmit teszek. Muszáj lesz még vmit kitalálnom, amivel elüthetem a szabadidőmet...

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr50708806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása