a nap is elbújt, én is

 2008.10.19. 14:26

Végre nem ébredtem föl túl korán. Tegnap este sokáig tv-ztem, volt egy jónak igérkező film. Amerikai love-story sztárokkal. Nem volt rossz,de ilyet már láttam párat. Tulajonképpen ezek a filmek értéktelenek,de jó idő múlattatók. Aztán ma 9 körül ébredtem. Nem sütött a  nap. Most már próbál,de iszonyatos szél van.

Nem csináltam ma sem semmi érdemlegeset. Lefoglaltam a szállásomat akkorra, amikor a Hédiék jönnek. Megkérdeztem Janet,h elmehetek-e azon a hétvégén is,amikor anya szeretne jönni. Persze! Azt mondta,h a hétvége az az én szabadnapom és fontos ápolni a szülőkkel a kapcsolatot. Annyi,h írjam be a naptárba. Megtettem!

Ma este - a szülői kapcsolatok ápolása miatt - jönnek vacsira Jane szülei. Gondoltam sütök. Vörösboros kuglófot. Ill. vörösboros "pudingot". Nem tom,h van-e egyáltalán kuglófforma itthon, meg egyébként is, minek vacakoljak vele. Red wein pudding lesz és kész! Jane egyébként vmi nagytestű szárnyast süt. Talán pulyka? És persze lesz hozzá csomó zöldség. Vajon ők tudják,h ha a zöldséget párolnák és nem főznék,akkor több vitamin maradna benne? Vagy egszerűbb megfőzni?

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr34721483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása