most késő(bb) van

 2008.10.21. 22:51

Nah, itten vagyok...

Néha szarakodik a net ill. a router. Csak ki kellett kapcsolni, majd vissza. Nem tom, mé csinálja,de ez van. Most már tudom. Egyébként időm sem volt nagyon.

Akartam tegnap úszni,de oktatás volt. Így sajna nem jönn össze amire gondoltam. Kénytelen leszek máskor járni. Elvileg a szerda jó. Hnap kiderül. Egyébként szinte mindig van oktatás, csak van néha szabad pálya is.(Lehet,h megkérdezem,h milyen oktatás van hétfőn, mert ha van felnőtteknek is és akkor talán beiratkozok.)

Szóval nem úsztam,de voltam a suli könyvtárában. Minjár összefutottam Pedroval is, a spanyol csoporttársammal. (Apropó csoptárs! Jöttek újak és az egyikük rész-idős, mint én. Ő is pont olyan bután nézett,amikor megkérdezték,ki ki a délelőtti tanára.) London utikönyvet kerestem,de csak helyben használatra volt. Az kinek jó? Így funkcióját veszti, nem? Végül kivettem két DVD-t. Ott ingyen van, a midhursti-ben kellett fizetnem. Csak itthon vettem észre,h a Moulin Rouge-on van magyar felirat is.:) Aztán Tescoztam egyet.

Videóbeszélgettem anyáékkal is. Bubuckodtunk a neten közben,h mi merre hol van Londonban, hova hogy lehet eljutni, melyik szállodában foglaljunk helyet, ilyesmiket. És amikor végre kitaláltuk, mi legyen, leállt az internetem. Még msn-ezni tudtam,de az oldalak már nem töltöttek be. De miután ma Jane "megjavította", lefoglaltam a szállást. Nagyon szépnek tűnik...

Tegnap este újabb furcsa dolgot láttam. Későn értem, a csajok már ettek. Jane mondta,h hagyott nekem, egyek. Közben készen lett az ő vacsijuk is. Vmit kötyögött Jane,h miért esznek korábban,de csak a "zené"t értettem. Szedtek maguknak, majd visszaültek a nappali, ölükben a tányérral és így ettek. Ezt vajon mindig így csinálják? Vagy csak most, mert az étkezőasztalnál ettem az én leves-vacsimat pésütivel ők meg sültcsirkét? Nem hiszem,h ilyen zavarná őket. Sőt ez biztos természetes itt. Mindenesetre nekem nagyon fura,h kétféle vacsit főz. Ők ma is vmi halat ettek, mi meg husospitét. Nem rossz az se, de vhogy úgy tűnik,h ők mindig exklúzívabb vacsit esznek. Bár vasárnap este, mikor itt voltak a nagyszülők, nagyon jó vacsi volt. Nem pulyka, hanem sültkacsa volt. De mennyei. Nagyon finom volt. Persze volt hozzá krumpli, meg főtt zöldség, meg öntet, meg almaszósz, meg vmi padlizsános-hagymás cucc. Desszi pedig...nah? Vörösboros pudding, tejszínnel. Nem habbal, folyékonnyal. Jó együtt, ha még meleg a süti. Hmm. Bár maga a süti kicsit keserű lett, mert 75%os csoki volt csak itthon. Daisynek nem is ízlett. Viszont Jane-nek igen, mert ő nem szereti a túl édes dolgokat. Ha marad süti, ők a hűtőben tárolják akkor is,ha az nem igényel hűtést. Előre féltem,h majd milyen lesz. De nem volt rossz. Nem tűnt olyan keserűnek és a teteje is kicsit ropisabb maradt.

Szóval nincs okom panaszra,ami a kaját illeti. Így is már "mentek össze" a ruháim. Rámfér a sport. Rml sikerül jól beütemeznem a heti munkarendembe és az életem részévé tenni hosszútávon.

Mára, tegnapra és asszem hnapra ennyi! (Ha minden jól alakul,akkor hnap nem lesz időm írni.

Jajjjjjj, eszembe jutott még vmi. Újabb furcsaság. Jo a tűzhelyen szárítja a ruhákat! Lehet,h a pénteki vasaláskor majd az izzadságszag egy kis kajaszaggal párosul??? Hmmm...

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr41724704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása