a bankok

 2008.10.27. 19:48

Elkezdődött a szünet. Egy órával később kezdtem neki,h összekapjam a házat. Hál'istennek délelőtt nem voltak itthon a csajok - elmentek vásárolgatni Jane-nel- így rendesen össze tudtam pakolni. Nagyon szép idő lett du-ra,de sajnos az út még nedves volt, gondoloma földesen meg sár. Pedig el akartam menni futni. Mással nem igazán tudom kihasználni a jó időt. :( Nah, jó! ha az időjárást nem is, akk legalább az időt kellene. De mivel? Megnéztem vmi filmet, eléggé gagyinak tűnt. Lehet,h csak mert nem láttam az elejét. Aztán felhívam a sportcerntrumot, hátha sikrül mondjuk spinningre bemennem. Hát nem. Fullon volt. Uszni meg nem akartam. Igazándiból nem is volt kedvem leutazni Chichesterbe. Találtam itthon a dvd-k között tornázósokat. Sajna az egyik step aerobic, mit használjak itt step padnak? Jah,arról nem is beszélve,h igencsak alacsom itt a mennyezet. Simán elérem a plafont. Még karkörzést sem tok csinálni. :( Aztán Cindy Crawforddal megegyeztem,h majd rogyasztok, cserébe pedig használhatom a szótáraimat súlyzok helyett. :) Aztán mire végeztema fürdéssel is, szóltak,h vacsi.

Persze csak a "gyerekeknek". Vacsora közben szólt a rádió. Még Daisy is felkapta a fejét a Budapest szó hallatára. A Magyo-i bankok helyzetéről beszéltek. Próbáltam figyelni, de a lányok csiviteltek, csörgött a telefon. Jane felvette, majd letette mellém az asztalra és odalépett a rádióhoz,h kikapcsolja. Aztán nem vette vissza a telefont. Engem kerestek a bankból. Nem értettem egy kukkot sem. Halk is volt és gyors is. Visszakérdeztem kétszer, majd megszakadt. Nem értettem, h most mivan. Jane is furán nézett. Gondolom a kis hiány miatt kerestek. Ezután Mike megint eltűnt. Először itt a lakásban, majd kiment az irodába. Ajánlom neki, intézze el, mert nem túl sok kedvem van bankba járni, ügyintézni.

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr59735116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása