tartozás

 2008.11.16. 18:08

Asszem tartozom egy sztorival. Londonról. :) De ez maradjon így is. Sajnálom. Ha vkit tényleg érdekel, majd személyesen mesélhetek róla... Nincs lelkierőm leírni.

Nah, jó! De csak címszavakban.

London. Hatalmas. Nyüzgő. Rengeteg minden történt. Ott kezdődött,h megleptem anyát a reptéren. Észre sem vett, mert annyira beszélt az utitársaival. Nagyon megörült. Meg a öbbiek is,h vki legalább ismerős a reptéren. Idegen vezettem. Egy házaspárt, egy magyar és egy vietnámi csajt. Jah, meg édesanyát. (Részletezni nem fogom a sztorit.) A szállodai szobába egyből bemehettünk. Kissé meglepődtem, amikor megláttam az ébresztőórát. iPod csatlakozós volt. Jah, bocs! ;) Kifújtuk magunkat, aztán nyakunkba vettük a várost. Rengeteget sétáltunk. Meg persze metroztunk is, és ültünk emeletes buszon is. Még jó,h elkéretőztem Jane-től péntekre,mert akkor volt a legszebb az idő. Még a nap is sütött. London Eye. Ez egy hatalmas óriáskerék. Rá lehet látni az egész városra. Aztán megnéztük a parlamentet, a Big Ben-t és a Westminszteri apátságot. Kívülről. Nem sok helyre mentünk be. Húzósak a belépők. (Lehet,h csak a magyar pénztárcának!) Mondjuk van egy csomó ingyenes állami múzeum is, de azt a csajokkal nézzük meg. Amit viszont nem akartam kihagyni az Madame Tussauds wax múzeum. (Ott fotózkodtunk a sztárokkal.)A Tower-t is csak kívülről jártuk körbe. Viszont a híd tornyába felmentünk. Ettünk fish & chips-et,de nem volt túl jó. :( Viszont voltunk egy pizzériában, ahol nagyon jót ettünk. Ugye anya? ;) Kóstoltunk pár angolt sört is. Esténként pub-oztunk. Persze nem túl sokáig,mert hulla fáradtak voltunk. Shoppingoltunk. Nem sok mindend, sőt. Meglepően keveset. Cipőt pl csak én vettem. Egy MBT-t. Sokat kávéztunk. Mer az jó... Aztán ellátogattunk London leghíresebb áruházába a HARRODS-ba. Hááááááááááááát!!! Voltak cuccok! Márkásak. D&G, Gucci, Bvlgari, Parda... ruhák, cipők, táskák, ékszerek, kiegészítők, kozmetikumok, stb. stb. Oda tényleg sok pénz kell/ene.

Nagyon tömény 3 nap volt. És hamar vége lett. Sajnos.

Rossz volt visszajönni. Elég szarul voltam. Szentem majd a Karácsony utáni visszajövetel is gázos lesz. És az sokkal jobban meg fog viselni. Elég sok időt lehetek majd otthon. Illetve abból egy hetet Olaszországban. Anyu ugyanis elintézte,h elmehessek velük síelni. Juhéj!!! :D

A múlt hét eleje nehéz volt. De csütörtökön elmentem a színjátszóra. Feldobbott. Szórakoztató volt, vidám, jókedvű. Tulajdonképpen csak játszottunk. Önfeledten. Ezért jó gyereknek lenni. ("Akit az istenek szeretnek, örökre meghagyják gyereknek") Igaz,h messze van. De ha mindig így feldob... megéri.

Tegnap végre elmentem Portsmouth-ba. Tenger. Kikötő. Bevásárló központ. (Képek!!!) Sétáltam, nézelödtem. Töretem a fejem a karácsonyi ajándékokon. jajj, de nehéz... Ettem itt is fish & chips-et,de ez sem volt jó. Vettem egy sígatyát, potom áron. És láttam rengeteg szép ruhát. Itt, Angliában sokkal jobban öltözködnek. A butikokban is sokkal csinosabb ruhákat lehet kapni. És nem feltétlen drágábbak. (Arányos az itteni fizetéssel. Szerintem. De vannak olcsó üzletek is.) Szeretnék majd vmi ruhát vennni elő/szilveszterre, de itt mind túl csinos...

Aztán spinningen is voltam. Mert a héten nagyon elhagytam magam. Most se volt kedvem menni, de lefoglaltam a helyem. És láss csodát: még jól is esett. Nagyon jól. Nem is fáradtam el közben annyira, mint először. Igazán jól bírtam. Kell ez máskor is. Ha bejelentkezek, úgyis el fogok menni. Nem úgy mint az úszni. Azt utóbbi pár alkalommal elvittem magammal a suliba az úszócuccot,de nem mentem el úszni. Szóval,ha időben megtom Jane-től,h mikor hánytól kell babiszittelnem, akk be tok jeletkezeni és akk kénytelen leszek elmenni és megizzadni. (Bár elég kellemetlen érzés,h az ülés föltöri a s*ggem,de ez van.)

Ma meg a fél napot a konyhában töltöttem. Nem volt itthon senki, úh tetvészkedhettem. :) Sütöttem rizskoch-t. Szentem ehető. ;) Olvasgattam is. Ültem kint egy fél órácskát a napon. Zenét hallgattam.

Szóval jobban vagyok. "Egyre jobban!"

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr47772197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csokanyu 2008.11.16. 19:55:40

Már vártam, hogy mikor adsz egy kis élménybeszámolót! Végre!

glappu 2008.11.16. 21:42:22

Nagyon tetszik a képszerű beszámoló ,ügyi vagy !

katicka 2008.11.17. 17:03:04

Tök jók a képek! És milyen hosszú már a hajad!:)

Pusziii
süti beállítások módosítása