Ma mentem előre. Egész nap. Nem keseregtem, nem tétlenkedtem. Tettem a dolgom. Mindenből próbáltam kihozni a legjobbat. Én szervezkedtem, de nem én irányítottam. ;)

Itthon szokásos kezdés. Azán megkérdeztem Mike-ot,h mit lenne ha kitakarítanám az irodát. Nagyszerű! Mi lenne,ha kitakarítanám a kishűtőt és visszavinnénk a helyére. Oké! Ágyneműt is akartam cserélni a Jane-éknél, de mondta,h ne, mert szarul van, hazjön aludni délelőtt. Rendben!

A suli is ma jó volt! Nem néztek levegőnek, pedig nagyon kevesen voltunk. Patric órája. Ált máskor is jó, de ma bensőséges volt. De nem csak a létszám miatt, mert már múltkor is kevesen voltunk. Beült egy török nő hozzánk, mert az ő tanára vizsgáztatott és nem nem akart tengeni. Ő is sokat beszélgetett velem, pedig nem mellettem ült. :) Vhogy szóba került,h megyek Londonba. Kérdezte,h mivel. Vonattal. Mennyiért? Kb 16 font oda- 16 vissza. Áhhh! Advance ticket! De kérdezzem meg még péntek előtt, mert ezt nem lehet neten rendelni! Oké! Köszi!

Nah, jó. De most menjek el Pulborough-ba? Nincs is ott mindig pénztár! Azt automata meg szintén nem ad ilyen jegyet. Hát itt van Chichesterben állomás, nagy. Biztos van pénztár. Volt; megkérdeztem. De nem lehet, mert nem minden állomásról lehet. Pulborough-ból nem. Uhh! ez van! Akk majd fizetek. Már majdnem beszálltam a kocsiba, amikor megláttam a parkoló automatát. Nah? Mennyiért lehet itt parkolni? Napijegy 3.30. Vasárnap ingyen!!! Oh! Vissza a pénztárhoz. És ha innen megyek Londonba? Lehet. Oda 3 font a jegy. Vissza 5 font. Oké! Kérem! Megmondam,h hánykor akarok menni, mikorra akarok visszaérni. Megvettem a parkolójegyeket is! Összesen fizettem 14.60-at! Nah, ez a nem mindegy! Ez egy takarítás ára, amit spóroltam. :) Ügyi!

Keressünk munkát! Jannel beszéltem tegnap,h kellene vmi, mert nincsenek barátaim és nem használo eleget a nyelvet. Hogy keressek munkát! Hát így: Hello, Ani vagyok, au-pair és szeretnék vmi extrát keresni. Így is volt. Bementem a HOLLIST ARM nevű pubba. Delphine is ott dolgozott, és Jane is sokat emlegeti,h jó hely. Nem volt bent senki, csak a tulaj. Kint meg pár jóvágású fickó dohányzott. Előadtam a mondókámat George-nak. Meddig maradok? Április. Hol lakom? Tillington, Jane Fletcher családja. Hány éves vagyok? 21. (Már lehet,h 22-t kellene mondani,de nem, mert Holly is azt mondta vasárnap,h ő nem 8 éves, csak 7, mert majd csak 2 nap múlva lesz a szülinapja. Jah, bocs.) Dolgoztam-e pubban? Ahha: Partizán terasz. Oké. De Jan-ig nem lesz semmi. Szuper! Nekem pont akkortól kellene, mert mindjárt hazamegyek! (MIndjárt!!!! Már csak 19-et kell aludni!!!) Jó! Akk adjam meg a számom, és szerinte jan 7. körül majd hív, h mi van. Oksa! Köszi! Örültem! Én is! Mosoly a fickóknak! Páá! Jah, csak a kocsi nem akart menni. Akárhogy erőlködtem, koncentráltam, de semmi! Nah, jó! Legyen! Bocsi, srácok! Segítene vki? Hát hogyne? És segítettek, és elindul, és hazaértem. Jane, nem jó a kocsiban vmi. Hnap szervíz!!!

Repülőjegy! Nah, ez fájó pontja a napomnak. Erről nem nyilatkoznék bővebben. (Ahogy a másikról sem.) Veronából jövök vissza, mert megyek síelni anyáékkal!!!!

És annak ellenére,h lekéstem a vacsiról, hagytak nekem  csokis fudge-tortát!!!

Jó nap!

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr6790560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

glappu 2008.11.27. 20:11:30

Ez a pörgős csajszi már jobban tetszik ,mint az előző ! Ö az én Anim ! Glapu
süti beállítások módosítása