akkor ez eldőlt

 2009.01.15. 19:59

hogy ápr.-tól nem maradok itt. Tegnap rákérdezett Jane,h a vizsgáim után itthagyom-e őket. Jaja! Bár egyelőre még nem tiszta,h pontosan hova is megyek... Nem volt egyáltalán meglepődve a válaszomon. Sőt, jó fej volt. (MOstanában az.) Csak mert így most neki új csajt kell keresnie. Meg most lesz majd a szülinapja és Mike Velencébe szeretné elvinni egy hétvégére. Ezt is mindenképp akkora akarják szervezni, amíg ittvagyok. Meg megkért,h én is maradjak a másik lánnyal pár napot, mint Delphine velem.

Ma egyébként egész du itthon voltam és tanultam. Nem kellett mennem Mike-hoz. De jó volt így tanulni. Csönd volt a házban. Senki sehol. Hétvégén nem így megy. Meglátom,h mennyit fogok haladni pár hét alatt és ha muszáj,akk lemondom legalább Mike-ot. Jo tök rendi, lehet rá számítani és úgy örült nekem most is. Szabályosan ugrándozott örömében. Azt már úgy is eldöntöttem,h a színjátszósdiról lemondok. Túl sok idő, fáradság. Nem éri meg. A spinningről meg nem vagyok hajlandó lemondani. Ált. úgy is 7végén megyek. Egész nap úgy is képtelen lennék seggelni. (Mondjuk nekem a spinning is egyfajta seggelés. Aki tudja, tudja. :D )

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr43880315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása