túlóra

 2009.01.25. 18:13

Ernie drága, ma egy röpke 20-25 perccel tovább tartotta a spinningórát... patakokban folyt rólam a víz. De nem adtam föl. Hajtottam végig, mint egy hülyebaromállat. Versenyeztem a mellettem hajtó hapsival. Jól nyomja, de néha én voltam a jobb. ;) Tényleg van egy-két elvetemült, aki úgy tud végig tekerni egész 45 percen keresztül... Szentem ha gurulnánk, akk jó helyen végeznék. Néha annyi energiát sikerül fölszabadítanom, h nem érzek fáradságot vagy fájdalmat. (Azt azért akkor is, h mennyire feltör a cipő. Hihetetlen,h mennyire nem vagyok kompatipilis a lábbelikkel.) Szentem jó hatással van rám a spinning. Azt viszont már előre sajnálom,h otthon nem vehetek rész ebben. Teljesen más otthon, Pécsen. Igaz,h csak egy helyen próbáltam. Majd megnézem máshol is. Meg még Pestben reménykedem,h lesz ott vmi jó hely.

Az utakon meg a hétvégi sofőrök "száguldoztak"... azt hittem, ma nem is érek haza.

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr24901669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása