hó, hahó

 2009.02.01. 16:13

esik. a hó!!! havazik! pont most a hétvégén mondtam anyáéknak,h itt soha nem fog. és tessék... nem fog megmaradni,de láttam ahogy esik. :D

reggel már jobban voltam. aztán dél felé szédelegtem. de most már nem. csak igen tompa vagyok.

felhívtak ma sportcentrumból. tegnap betelefonáltam,h nem tok menni, mert beteg vagyok. kérdeztem,h lehet-e vmit tenni, mert befizettem a spinning óráimat. és ma telefonáltak,h elvileg vár a recepción egy levél és visszakapom 2 óra árát. tök rendik! piros pont!

épp agonizáltam az ágyamban, filmeztem. angolul. lapotopon. szal nem csak,h nem értettem részeket,de néhol nem is hallottam. még jó,h táncos film volt. nah, szal agonizálok. kopognak. daisy. (neki már kutya baja.) alig bírt bejönni. hozott egy vázában egy csokor piros tulipánt; mindenki nevében,h jobban legyek! hát nem aranyosak?! újabb piros pont!

asszem a hó meghozta a melegséget az angolok szívébe...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr49916248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása