Kedveseim!

Megérkeztem Angliába. Az út kissé hosszúra nyúlt, mert volt egy kis gond a repcsinkkel. Az út hamar eltelt, bár kissé pityergősen. Tiszta volt az ég a szárazföldek felett,úh sokat nézelődtem. Kaptunk reggelit is: rántotta, zsemle, vaj, jam, kv, narancslé, joghurt... Hál'Istennek a poggyászaimmal sem volt gond. Azok is ideértek. A fogadó családot is könnyen megleltem. Nagyon aranyosnak tűntek.

Kb 1 órányira lakunk Londoltól, vidéken- cottage. :) De vannak kisebb városkák a közelben. Autóm is lesz. Rml hamar hozzászokok a bal-kéz-szabályhoz! A ház elég nagy: 5szoba, 3 fürdő, 3 emeleten + az apa irodája. Megkaptam a munka leírásomat. Háááááááát! Nem egészen erre számítottam. Alig kell a gyerekekkel lennem. Ez inkább házvezetés, elég keményen. Úgy általában evvel nem is lenne gond,de van egy-két dolog,ami nem éppen könnyű házimunka...  Nah, mindegy. A megállapodásunkban csak 6 hónap van és 4 hetes felmondás.

 Állítólag az angoloknál minden fordítva van. Valóban van itt egy-két szokatlan dolog, főleg nekem,akit mindig rendben és tisztaságban neveltek. Húh. Először is elég nagy kupi szok lenni. És kosz! Mindenhol. Senki nem figyel arra,h bármi rendben legyen. Jah, és kutya is van. Aranyos, pici, de büdös, ugrál és mindenhova bejárása van. Szerte-széjjel játékok, könyvek stb. Első nap pl. az a papucs,ami az anyán volt (kint is), az egyszercsak hogy-hogynem az asztalra került. Hmm! Aztán újra felvette és ment tova. A lakásban senki nem használ papucsot. Cipőben járkálnak, vagy zokniban, estleg mezté láb.  Aztán a csaptelepnek oké,h nem egy karja van a hőmérséklet szabályozásához, de mi a búbánatnak kell külön kivezetés a hideg és meleg víznek. Tulképpen 2 csaptelep van egy mosdón. Vagy jéghideg, vagy tűzforró vizzel lehet csak kezetmosni. A zuhanyzónál hál'Istennek egyben van, de azért ott is van egy kis gigszer,mert nem túl nagy a hőmérséklet intervalluma(ez így lehet,h helytelen); túl meleg. Viszont a lakásban nagyon hideg van napközben. Főleg a szobámban, ami ráadásul esztétikailag is zord. Az ágyon kívül egyelőre nincs semmi. De talán,ha az elődöm hazamegy a hétvégén, lesz komódom, tv-m, fotelem, asztalom. És talán az ágyat is ki lehet majd cserélni, mert most egy nagyon puha rudósom van. Már fáj a hátam, pedig csak kétszer aludtam rajta. (De jól jönne most egy masszázs, Apa!) Jajj,nem akarok sokat panaszkodni, de egyelőre nem sok jó történt.

Az első napot nagyon rosszul viseltem. Korán keltem a repcsi miatt,de igazából aludni sem tudtam. Aztán nagyon rossz volt elbúcsúzni anyáéktól. Mindenkinek mocsaras lett a szeme. :( Sokat sírtam aznap...

 A tegnapi nap már jobban telt. Nem volt időm gondolkodni és érezni. Délelőtt takarítottunk, du meg ezer helyen voltunk. Suli, másik munka, TESCO :) másik suli. Este meg a Delphine(az elődöm) barátaival beültünk sörözni egy pubba. Ők aranyosak. Jövő héten kell szintfelmérőket írnom és akkor kiderül,h milyen csoportba kerülök. Lehet,h velük leszek.

Ma is takarítottunk, mostunk, fát hordtunk a kandallókhoz. Este az anya szülei jönnek vacsizni. Say "Bye-bye" to Delphine. Nagy zaba lesz szentem...

Nah, mára elég belőlem!

PuszAni

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr30690714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katicka 2008.10.02. 15:34:28

wowowow, nagyon örülök, hogy van blogod!!:)
és én vagyok az 1. kommentelő.
no amúgy, ez már csak egyre jobb lesz, már mondtam, és még mondom is. amúgy mit csinálsz pontosabban? engem érdekel! és mi az ami nehéz? és hogy megy az angol? magyarul álmodsz még?:)

sok-sok puszi, és írj sokat!!!

ps. a skype-ot még nem kérdeztem meg, de nem felejtettem el! azért regizz addig.

katicka 2008.10.02. 15:36:21

ja és ha fordítva fogják a villát (már ha ezt úgy értetted, hogy a másik kézben), mindenképp kijövök vmikor meglátogatni téged, biztosan otthon érezném magam.:P

mosolypötty 2008.10.02. 18:26:11

Neeem! nem a másik kézben. úgy még lehetne vele enni. :)
De ennek ellenére jöhetsz!
süti beállítások módosítása