sport

 2008.10.23. 22:49

Tegnap sikerült úsznom. Még mindig nem ez az a medenceméret,amit szeretnék,de jelentősen jobb,mint a másik városban. Vettem egy tagsági kártyát. Evvel olcsóbban vehetem igénybe a szolgáltatásokat. Minden alkalommal kell fizetni, de gondolom így kedvezőbb nekem. Ma Pilates órán voltam. Erre úgy kell feliratkozni. Hááát! Csak 45 perc volt. A Kinga balett-tréningjei után ez lóf*sz. Meg sem izzadtam. Pedig jó lenne. Csak kettő kellene. Igaz,h ez csak kezdő, de a haladó is ilyen rövid. Legközelebb viszek fürdőruhát is, és úszok egyet utána.

Két új furcsaság: nem használnak papucsot az usziban és itt sincs dugalj. Ugyanavval a szisztémával lehet hajatszárítani- pénzzel.

Jah, észrevettem,h nincsenek villanyoszlopok. Ill nem annyi mint Mo-n. Egy oszlopról sugarasan mennek a vezetéket a házakhoz.

A benzinkúton lengyelnek nézett a pénztáros srác. Már sejtettem,h előbb-utóbb fog vmit mondani, mert az gyanúm,h tetszek neki. Nem tudta,h hol van Mo. Persze, mert indiai. Szentem.

Szeretek inget vasalni, ha nem izzadságsagú. :) De tényleg. Asszem szeretek vasali. Itt mondjuk csak ingeket kell, meg esetleg vászon nacit, vagy nyári cuccot kell vasalni. És persze az egyenruhához tartozó, bozalamasan vasalható, rettenetes anyagú, rakott skót szoknyákat. Lassan kivasalom belűlük az összes élet. Megpróbáltam belevasalni,de nem ment. De nem is fogom magam törni, úgysem vigyáznak rá. Másnap meg tisztát fognak. Lehetetlen ennyi élet belevasalni a szoknyáikba!

Nem megy az éjszakai vezetés. Ill. ha már nincs világos. Nem tom,h nem jó a kocsi világításásnak a beállítása vagy én nem látok. Jah, és azt még meg kell szoknom,h ha jobbról jön a fény, akkor abba nem hasznos belenézni. Próbálok az út bal szélére fokuszálni,de nehez megy. Van,h szó szerint nem látok semmit.

nah, mék aludni

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr34728942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása