hónap

 2008.10.30. 17:30

Már egy hónapja itt vagyok. Hamar eltelt,de sokszor tűnik úgy, mintha már hónapok óta ittlennék.

Mike küldött ma egy sms-t, h nem menjek du takarítani, majd csak jövő héten. Így szabad lett a du. Félig, mert lassan megyek Pilatesre. Egész hasznosan töltöm. Megnéztem,h milyen jegyet kell vennünk majd Londonban és elkezdtem összeírni anyának pár mondtatot angolul. :)

Délelőtt beszéltem Hedviggel telefonon. Otthon volt Vasváriban, így tudtam olcsóbban hívni. Csacsogtunk egy alaposat.

Tegnap eléggé elfáradtam, azért nem is írtam. Itt vannak a vendégek. Csak egy kis 6 fős család. Összesen 6 gyerek rendetlenkedik itthon. Iszonyatos. Holly a fő bújtogató és szeret célba venni. Ma már korán reggel visongtak és benyitogattak hozzám. Mondta a többieknek, biztos tv-zek. Hát nem. Éppenséggel alaudni próbáltam. Nagyon rosszul ment egész éjszaka. hajnalban is felébredtem, sírt a kisfiú. meleg is volt asszem. Szóval pont reggel még tudtam volna aludni talán, ha nem hangoskodnak. Biztos voltam benne,h a Holly volt,aki benyitott. A többiek a nevén szólítótták. De a kis fruska úgy letagadta. Pedig direkt úgy kérdeztem meg tőle,amikor senki nincs ott. Rákente Daisyre. Aztán pont itt eszetlenkedtek a szobám előtt, megkérdeztem Daisyt,h mi volt a reggeli ébresztő. Nem értette. Erre a vendég gyerekek közölték,h az bizony Holly volt. Jól el kellene beszélgetni a kis boszival.

Nah, ezek mennek...

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr43740930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása