Halloween

 2008.10.31. 22:56

Nem is ünneplik. Itthon nem. A városban láttam beöltözve gyerekeket meg fiatalokat. De mi el vagyunk zárva a világtól. Egyedül töklámpásunk van kettő. Elvileg hnap is ünnep lesz. De nem hiszem,h lesz vmi jele itthon. Vmi alma-kitűzőt hordanak mostanában - itthon is van - avval meg a háborús halottakról emlékeznek meg.

Végre elment a kis család. Szentem Jane-nek is sok volt. Mike-nak biztos, mert egyszer amikor ketten voltunk csak a lakásban, mondta,h túl sok a gyerek. Én is így gondoltam. Jane megköszönte,h segítettem, tudja hogy sok volt. :)

Ma csak a gyerekeknek csinált vacsit, azt hitte,h má nem vagyok itthon. Aztán amikor indultam spinningre, pont akk ettek a csajok. Teljesen kétségbe esett,h nekem nem csinált. De mondtam,h nem is kérek. (Egyébként nem nagy "csinálás" volt újfent: paradicsomos babkonzerv, talán pirítóssal, meg maradék ananász.) Aztán amikor hazaértem, mondta,h van ott vacsi ha szeretnék. Nagyon jól nézett ki. Baconbe tekert vmi, tejszínes-mustáros szósszal, rizs, zöccsi. De én 8-kor értem haza. És most olvastam,h egyébként sem szabad edzés után ilyesmit enni, nem hogy este. :(

Nagyon dúrva volt a spinning. Én még soha nem voltam. Igazándiból el sem tudtam képzelni,h mi is pontosan. Annyit tudtam,h biciklis zsírégető edzés. Akik még nem voltak ilyen edzésen, azoknak leírom. Akik meg már voltak, azok ugorjanak az "IDE" felirathoz. :)

Egy teremben fel van állítva egy csomó bicaj. De nem sima szobabicikli, hanem direkt erre az edzés-fajtára tervezve. Mindenki magának állítja be az ülésmagaságot, amit a csípő magasságához mér. Aztán a kormányt is ilyen magasra. Az ülésen még a kormánytól való távolságot is be kell állítani. Van nagyon fasza kis palackartó a kormányon. Jah, és persze a fokozat. Csak a plussz ill. minusz jel van rajta. Azt kell belállítani magadnak az elején, aztán edzés közben az oktató mindig mondja,h hány tekerés és merre. Van három kormányfogás, ezt is az okt. mondja,h mikor melyik és azt is,h ülünk vagy állunk. Ülve leginkább gyorsan kell tekerni, minta versenyeznénk. Ha állunk akkor ált ritmusra tekerünk, néha verseny, néha szabad tekerés. Edzés előtt mindenki állítgat és tekerget. Melegítés. Az oktató csak egy-két karnyújtást vezényel tekerés közben. Tehát nem árt tényleg egy kis tekerés előtte. A végén pedig van egy kis nyújtás. Bicaj nélkül. :) Mivel ez volt az első ilyen órám, tágra nyílt szemekkel léptem a terembe,ahol csomóan már tekertek. De még az ottani munkások pakolták elő a cangák másik felét. Csomóan még kabátban, vastag pulcsiban a bicajon. Kiválasztottam egy szabad gépet, majd próbáltam ellesni,h mi a teendő. De pont kézre ált egy hapsi, hát gondoltam, kérek egy kis segítséget. Mondtam neki,h először vagyok itt és nem tom, mit hogy kell. Nagyon rendi volt. Beállított mindent. Megmutatta a fogásokat. Mondta,h mindent mond az oktató és majd fel is kell állni a pedálon. Jah, azon is van egy szorítás, így nem tud lecsúszni a lábad. Az oktató egy nagyon durva izomzattal rendelkező fekete srác volt. Ő is ugyanúgy végig csinálta az edzést. Kb. 10 perc után úgy gondoltam,h elég volt. Aztán tovább lendültem. Majd volt még egy kettő ilyen perc,de végig tekertem. Igaz,h letekerve hagytam az erősséget is és egyszer-egyszer kicsit lazábban is hajtottam. De akkor is! Ajánlom mindenkinek,h legalább egyszer menjen el egy ilyen edzésre! Egy dolgot nem vettem számításba. Az ülést. Még a Mankán is megfájdult a hátsóm, pedig azon fotelülés van. Hát ez kicsit keményebb. (Mégis sokszor gondoltam,h inkább leülnék, akármilyen kemény is. Az állva-tekerés nagyon fárasztó.) Az ülésen kívül még a pedált lesz nehéz megszokni. Recés a széle, és ha állsz belevág a talpadba. De az is lehet,h nem jó a cipőm erre, mert nagyon sima a talpa. (majd hozatok anyával másikat) Jah, és ami nagyon humánus,h alig van fény az óra(45 perc) alatt. Így senki nem látja,hogyan szenvedsz vagy izzadsz. :)

IDE!

Szóval egy durva héten vagyok túl. De itt a jól megérdeml hétvége! :) Nem terveztem semmit. Szentem maradok itthon és pihenek, tanulok.

A bejegyzés trackback címe:

https://anima.blog.hu/api/trackback/id/tr54743162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása